090227

Hej på er!
Idag har jag sovmorgon, jippi!!!  Så nu har jag sovit ut ordentligt, la mig vid halv elva igår och sov fram till åtta. Alltid skönt att vara utvilad inför helgen. Vad som är nästan ännu bättre med fredagar är att vi har en kort skoldag, jag börjar tio och slutar vid två. Efter skolan ska jag möta upp mamma för lunch och lite gossip. Eftersom att jag alltid får bestämma så blir det nog Madonna.

Nu kom jag på vad som väntar mig i eftermiddag, städning... Måste göra iordning inför helgens bravader så det ser snyggt ut. Jag och en vän konstaterade igår angående städning igår att det alltid är roligare att städa hos andra än hos sig själv, visst är det så? När man går hemma hos sig själv så känns det bara som samma gamla tråkiga hus/lägenhet medan när man är hos andra verkligen vill göra det snyggt och upptäcker nya spännande saker.

Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Vill du synas i tidningen på releasedagen? besök tidningen för mer information! =)

2009-02-27 @ 10:57:33
URL: http://bindedmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback