090223

Gó morron! Som vi säger här i bonne samhället.....
Ny vecka, nya saker att se fram emot. Låter bra enligt mig, just vad jag behöver.  Lite komiskt var det ändå att jag försov mig i morse, det händer högst tre gånger per år eller så men detta läsår höjs nog snittet lite. Skönt ändå att jag inte har så brottom, vaknade vid nio och missade spanskan, men sedan börjar inte engelskan förrän vid elva.

Det blir en väldigt kort skoldag för mig idag, för vid halv två ska jag till läkaren. Efter det blir det direkt träning så att jag får det gjort, måste verkligen komma igång igen. Och som vanligt, en massa läxor i kväll. Tur att det är CSINY ikväll, så har man något att längta efter.

Nu blir det frukost och sedan of to school.
Ha en jättebra dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback