Redan kväll

Vad fort dagen idag har gått! Klockan är redan 18.00 och jag såg på bredbandet när jag kom hem att jag hade varit hemifrån i 9,5 (!) timmar. Vi hade ju som sagt historiaprov sista lektionen och det var ganska svårt, men jag hoppas att det gick bra, man kan ju bara göra sitt bästa.
Undra vad man ska hitta på ikväll då... Det finns så många måsten just nu, jag behöver städa (och diska..), plugga engelska och svenska, läsa böcker( en i svenskan och en i engelskan), läsa färdigt Marie Claire och gärna hinna med ett pass på friskis... Synd att jag inte är den där superwoman som hinner allt, fast de skulle nog vara ganska tråkigt också.  Imorgon är det iallafall fredag, så skönt!
Nä nu får jag sätta igång, vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback