Löpning

Den träningsform som jag älskar mest (förutom spinning då) är löpning! Det är så skönt att bara få ta ut sina agressioner i löpningen, ju snabbare man låter benen gå ju mer rensar det huvudet. Sedan går det ju inte att komma undan med att det formar kroppen snyggt, du tränar nästan alla kroppsdelar (vilket dock behöver kompleteras med styrketräning) och det är faktiskt den bästa träninen om man inte vill ha bulliga muskler. Löpning är nyckeln bakom modellernas snygga kroppar berättade min dietist en gång.    Det var snöigt och lite halt ute, men jag klarade mig ifrån att ramla, trotts att jag förmodligen liknade bambi emellanåt. Jag har faktiskt tävlat på STHLM stadion, haha. De var roligt kan jag lova.    
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det lite käk framför tv:n.

Förresten så är jag inte förbannad längre.... :D


Här ser ni lite av min löparoutfit, skor från Asics, löpartaights Adidas, linne Adidas, tjockare löptröja Craft och tjockare löparjacka Craft.

Kommentarer
Postat av: Amy

Hejsan! Kul att titta in på din blogg. Härligt det ser ut med snö på marken. Bra reklam för att springa, måste kanske sätta igång lite själv också :) Hoppas du har en bra kväll! Kram Amy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback