Vad vill ni läsa?

Hoppas alla har haft en bra start på veckan, det har iallafall jag haft.  Roligt i skolan, rolig eftermiddag utan plugg (!) och härlig löptur både igenom stan och i spåret. Usch vad jag hatar att springa igenom stan, det är så fruktansvärt pinsamt om man möter någon man känner... Nog för att jag inte ser så pjåkig ut, men det är liksom känslan.
Nu blir det nog CSI ikväll, är en sucker för polis och deckarserier och sedan lite mys med min bok.


Tänkte passa på att fråga er, vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag ska skriva om, något speciellt ni har som förslag?


Vår fina gran mitt på torget...  Och ja, jag är i desperat behov av en digitalkamera eftersom att den gamla inte funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback