Tisdag

Dålig uppdate igår... Men jag hade fullt upp kan man säga. Ibland känns det som om min lägenhet är ett stort öppet hus, folk kommer och går som dem vill, haha. Man vet aldrig när och vem som kommer men roligt är det. Speciellt eftersom att jag är smått sällskapssjuk så är det alltid skönt med sällskap. Det blev iallafall en massa flum och läxor igår kväll och en liten promenix ute vid tio tiden. Jag som behöver ligga isäng vid tio, men jag har siktat in mig på elva så får vi se hur det går...  Jag satt även och spanade på en pressent igår, vad ska man ge i 18-års pressent? Det är svårt tycker jag, för man vill ju gärna ge något speciellt som man har tänkt ut. Ska klura idag också.

Idag är min dag fullbokad! Hjälp vad mycket jag ska hinna med idag, börjar få lite smått panik över hur jag ska hinna allt. Efter skolan ska jag och H dra en sväng på stan (I guess) och sedan är det plugg på biblan som gäller. 18.30 är det dags för spinning och efter det är det AA och House hos A. Jag ska försöka hinna uppdatera lite senare idag, annars hörs vi ikväll!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback