Sommarspaning

Detta skulle jag gärna vilja få hemskickat i ett stort silketsinslaget rosa paket...


Härligt somrig tröja ifrån Burberry, skulle gärna matchas med ljusa slitna jeans och ett par converse


Från Paul & Joe Sister, tänk denna tillsammans med bara bruna ben?!


Denna är bara så söt, älskar mönstret! Från Zimmermann


Kilklacken är tillbaka i sommar! Från Chloé


Dessa tror jag vi kommer att få se på mode celebirtys i sommar. Från Christian Louboutin.


Favoriten nummer ett, Hervé léger. Skulle jag gärna vilja ha på skolavslutningen och studenten...


Det finns bara ett ord för denna; Underbar!   Från McQ


Skulle gärna få bli mitt andra skinn, från MIU MIU


Jag tror att Wayfarerers kommer att bli lika stekheta som dem var förra året. Jag ska leta efter ett par i någon knallig färg i London.


Avslutar detta med min absoluta favorit designer, Stella McCartney. Denna är fantastiskt enkel med ack så snygg. Såg att även Ebba gillade denna.


Alla kläder kommer ifrån Net-a-porter.com, men dem flesta kommer du säkert att kunna hitta på Nathalie Schuterman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback