Gó kväll

Då var man hemma igen, dagen i skolan gick otroligt fort. Vår engelska tycker jag är lite smått rolig, vår lärare älskar filmer så idag såg vi på Lady and the Tramp. Mycket roligare sätt att lära!
Sedan var jag nere på stan och klippte mig, resultatet kan ni se i föregående inlägg.  Jag har två olika frisörer som jag gillar, har provat en massa olika, men just dessa två gör mig alltid nöjd. Har aldrig blivit missnöjd hos dem. Den ena är mammaledig för tillfället så idag blev det Pernilla på Simply. Jag får alltid lite smått panik när jag behöver klippa mig och inte har bokat tid, för Pernilla har ungefär 3 mån väntetid, det tycker jag är mycket! Så det gäller att boka i tid.

Efter detta gick jag en sväng på stan med mamma och handlade lite på Vero Moda, ni vet den kjolen jag pratade om tidigare? Det blev även en fika på 3B med mamma. Man umgås på ett annat sätt när man inte längre bor hemma, det blir mer kvalitetstid på något vis, jag tror knappt att vi har bråkat sedan jag flyttade hemifrån vilket är jätteskönt.

Nu ska jag äta lite mat och ta mig ann läxorna, har bla spanska tills imorgon.

Vi hörs väl en gång till innan läggdags antar jag.

Puss

Här ser ni kjolen och linnet jag köpte idag, jättekass bild men jag får snart min kamera. Kjolen är lite i Hervé Legér stuket tycker jag, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback