Full fart hela dán

Det har varit fullt upp, men vad skönt att det är helg! Veckan har verkligen sprungit iväg! Förstår inte hur veckorna kan ta slut så fort, det är ju sjuttonemig jul om två veckor... Och jag har inte ens adventsljus, måste införskaffas.

Denna fredagen blev inte som jag hade tänkt mig, utan jobbet ringde för en stund sedan och ville jag skulle komma och jobba nu ikväll så då tillbringar jag kvällen på jobbet helt enkelt. Men det är inte så dumt det heller. Jobbar fram till halv tio ikväll så jag är väl hemma runt tio, då ska jag berätta lite mer saker för er. Måste skynda.... Ska bara äta upp min mat först. 

Puss

Kommentarer
Postat av: cammie

mysig stad men realtivt boooring ;) hehe, därför jag flyttade =)

2008-12-05 @ 21:09:46
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: zura

hej, vilken fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite. :)

2008-12-05 @ 22:20:59
URL: http://zura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback