Årets klänningar

                        
Filippa Reinfeldt                                                             Kronprinssesan Victoria

                                      
Prinssesan Madeleine                                                                  Centerns Maud Olofsson


                     
Drottningen                                                           Scarlett Johansson på fredsbanketten i Oslo

Vad tycker ni? Jag älskar Madeleines snygga och lite annorlunda klänning, capen tycker jag var dödssnýgg! Drottningens kläning var väldigt fin den iår också. Viktoria har speciellt fått till det, färgen klär henne perfekt. Största nitlotten måste jag säga var Mauds val av klänning, för det första ser den mer ut som tröja och kjol än en Nobelklänning och för det andra passar den inte alls hennes figur, den gör henne fyrkantig.

Bilder lånade ifrån Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: anonym dikt

det finns en plats på jorden där solen alldrig ler den platsen heter skolan dit vill jag alldrig mer:)

2008-12-11 @ 19:30:22
Postat av: Estela

Det lät ju inget vidare, vad är det som är fel med skolan?

2008-12-11 @ 20:32:12
URL: http://estela.blogg.se/
Postat av: anonym dikt

jag tycker den ska med på dikttävlingen

2008-12-12 @ 17:39:50
Postat av: Estela

Då kan du väl skicka in den va? Vore väldigt roligt med ett bidrag!

2008-12-13 @ 01:00:39
URL: http://estela.blogg.se/
Postat av: anonym dikt

jag har ju redan skickat in den ju på din blogg

2008-12-13 @ 13:58:01
Postat av: Estela

Men då kan du väl slänga iväg ett litet mail? Tävlingsreger är gjorda för att följas :P

2008-12-13 @ 14:43:05
URL: http://estela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback