Tisdag i Flekke

Hjalp vad lange sedan det var jag skrev! Tiden bara rinner ivag har, vi har sa fullt upp dygnets alla timmar, man hinner knappt sova. Jag borjar stalla mig in till stallet mer, men det har varit tuft den forsta veckorna, det kan jag inte forneka. Man saknar alla dar hemma och allt kanns ovant. Vi har aven ganska mycket laxor, men det kommer deffinitivt bli varre. Fast det ar klart, jag gillar ju att plugga sa det gar allt bra. Vad jag dock hatar med detta ar regnet. Detta eviga deprimerande regn, men man vanjer sig.

Idag har jag iallafall haft historia, E-systems och engelska, roliga lektioner alla tre. Det skona har ar att lektionerna slutar två, så man har hela eftermiddagen på sig att plugga, umgås och EAC. Jag har aven haft ett Global Concern mote dar vi planerade infor vår konferense som vi ska ha i oktober i Bergen. Ikvall blir det ett birthday party for en av mina grannar, roligt! Ska bara klara av min svenska uppsats forst....


Ha det sa bra sa hoppas jag att jag hinner uppdatera lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback