En skolvecka har gått

Jag har snart varit här i Norge och Flekke i två veckor. På ett sätt känns det som en evighet, samtidigt som det känns som att vi kom hit igår. Denna veckan har vi börjat med våra lektioner, och det känns riktigt roligt att vara igång igen. Jag kan verkligen känna att jag mår bra här, visst känns det lite ensamt och så ibland, man får kännslan av att man inte passar in, men vad jag har lärt mig sedan jag kom hit är att det handlar om min egen inställning. Är jag possitiv till allt och ser alla möjligheter som ges istället för det som kan verka negaivt så blir allt mycket roligare. Man måste få låta det ta lite tid tror jag, vissa hittar sin plats med en gång medans andra tar lite tid på sig. Här finns verkligen alla typer av människor vilket är så sjukt underbart!

Nu borde jag verkligen sova, ikväll har vi haft room dinner, snickarbooa som är ett cafe som hålls av oss elever och sedan vid tolvslagt var det ett födesedagsfirande. Det bästa med helgen är att man kan sova, vi har inte brunch förrän vid ett imorrn. Imorgon kväll är det dags för det första cabin party, gonna be such fun!

Kommentarer
Postat av: A-myra

Heeeeej!!

Sounds like you're having a blast in Norway baby! :P

Hoppas du mar fint, och kort och post kommer lastat snaaaart sa hall utskik!!! :D

Puss&Kram

2009-09-05 @ 13:49:32
URL: http://amirasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback