Snart helg

Solen skiner faktiskt idag, jätte mysigt!
Det har hänt en hel del det sista, bland annat har mor mi och systra varit här och hälsat på. Jätteroligt att äntligen få se dem, har inte varit hemifrån på riktigt mer än två veckor så det har varit lite konstigt att inte ses varje vecka. Vi var på en trip i bergen och shoppade och bara åt god mat den helgen och sedan tillbaka till skolan. Det var faktiskt första gången jag var utanför skolan sedan jag kom hit och jag saknade det enormt. Det är inte förrän man kommer utanför bublan som man inser hur trygg man faktiskt är.
Förra torsdagen bar det av till Bergen igen, denna gång med hela skolan och till våran "Global Concern" som är workshops om miljön som vi har förberett och genomförde. Mycket trevligt och intressant.  Ännu mer intressant är det att vi har lov nästa vecka. Känn på det, LOV. Själv ska jag till Prag tisdag till lördag, ska bli riktigt roligt och vi är ett gäng på 20 studenter som ska åka så det kommer att bli livat.
Nu måste jag sätta igång med lite läxor, tror närmare bestämt att det blir matte...
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback