Fullspeckad dag

Så, nu ska jag berätta om min dag. Den har varit ganska bra, skönt med en dag utan skola.
Besöket hos läkaren gick bra. Eller, nja... Jag vägrade att ta blodprovet och jag ska också ta två nya vaccinationer. Jippi för en spruthatare. Jag hade iallafall en trevlig stund i badhuset, körde lite styrka innan jag simmade lite. Sedan nu ikväll så gick RKUF mötet väldigt bra, allt kändes possitivt för en gångs skull. Förvånande nog sitter jag kvar, inte som ordförande då emn som kassör. Det känns skönt att inte lämna sitt shelter totalt, utan att man har kvar dem på hemmaplan. Man vet vart man hör hemma, hehe.

Nu ska jag nog lägga mig, känner mig trött så det bli skönt med en natts sömn.

Godnatt på er!


Then I was happy....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback