Vad mobilberoende man är!

Hej på er! Nu har jag landat i Alex soffan efter att ha jagat runt hela eftermiddagen. Tripen till Skara gick lysande.
Jag har det senaste dygnet haft ett väldigt stort I-lands problem, min mobilladdare har gått sönder så jag har helt enkelt varit utan mobil. Utan uppdatering, utan liv helt enkelt. Det är verkligen hemskt vad mobilen styr ens liv! Och så stark abstinens man får när man inte kan använda den, man tar upp den gång på gång för att se om den på något mirakulöst sätt har börjat att fungera. Lika besviken vaje gång.
Jagade iallafall iväg till elgiganten för att köpa en nyss och när jag ska betala har jag såklart inte tillräckligt med pengar på kortet, utan istället får man stå där röd som en tomat när kön bara växer och försiktigt få fram att man ska hämta pengar i bilen. När man då inte har någon bil blir det lite svårare... Så det var att cykla hem och föra över pengar och sedan tillbaka.....

Nu är jag ordentligt hungrig, hann knapt få i mig någon lunch idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback