Grått och tråkigt

Idag var det bara grått, grått, grått ute. Så fruktansvärt tråkigt!
Det var meningen att vi skulle vara två elever ifrån skolan men den andra tjejen dök aldrig upp så det blev jag och tanterna, haha. Vi var på dans- och teaterdagarna i kulturhuset, Trollhättan. Det var ganska roligt, vi fick se snuttar ur dans och teater föreställningar och det som imponerade mest på mig var en dans duo som var otroligt duktiga, Art of spectra. Lunch blev det på Max....
Vilken tur jag hade som hann och träffa min lilla Amira idag! Så roligt när man äntligen kan ses, för det är inte ofta. Hon ska iallafall komma till mig nästa helg, då ska vi banne mig ha kul!


Dagens utsikt...


Varför kan vi inte ha ett sådant kulturhus i Lidköping?!!

Min fina Amira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback