Det blev ingen skola

Det blev ingen skola! Bu så tråkigt. Min mage gjorde alldeles för ont så jag kan inte ens gå. Magkatar förmodligen.
Så vad ska man då hitta på? Jag antar att det blir plugg, det är nödvändigt. Och så måste jag vila. Och hoppas att magen blir bättre.
Det jag hatar är att vara hemma ifrån skolan, jag trivs så otroligt bra i skolan så därför är det så tråkigt att bara sitta hemma och göra inget. Jag kan väl glädja mig med att solen lyser utanför fönstret, kanske är våren här. Som jag alltid säger och dagen efter kommer det snö. Bu och bä.

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch.

Kommentarer
Postat av: hanna elina

härlig blogg

2009-03-09 @ 12:55:23
URL: http://hhanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback