090312

God förmiddag!
Idag vaknade jag riktigt tidigt, ovanligt för att vara mig. Det blir hemma idag också, magen är inte bättre. Ringde till akuten igår med men då fick jag inte komma in, istället ska jag fortsätta med några receptfria (!) mediciner och blir det inte bättre inom 14 dagar så ska jag åka till vårdcentralen.... Alltså hallå?! Ska jag vara sjuk och hemma från skolan i två veckor?  Eller som läkaren sa när vi var där, "de är bara och ta alvedon och gå" Tjenna pankaka.

Fick ett roligt besked imorse.... Just nu förutom magen (och att jag behöver träna, plugga och plugga) leker livet. Kännes otroligt härligt!  Denna våren kommer att bli kanon, det känner jag på mig.

Hoppas alla får en härlig vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback