So long!

Hej på er!
Hade en jättehärlig helg i Malmö, och ska nu närmast upp till Stockholm imorgon och sedan på onsdag är det London som gäller. Mycket resande just nu, men jag gillar ju det så varför inte?!
Kommer att ha det helt underbart tillsammans med Sofie, och jag borde nästan säga whats happens in London stays in London... Är nog säkrast så. Hon kommer fram något senare än mig så jag ska ta och checka in och så själv innan jag möter upp henne. Vi kommer att bo på CLINK hostel, faktiskt väldigt spartanskt, i sovsal. Har aldrig testat det innan så det ska bli intresant.
Det blir ett minne för livet, och säkerligen ett ganska galet ett.

Nu måste jag packa så att jag hinner allt, uppdaterar nog inte förrän jag är hemma nästa vecka!

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback