Rapport

Hjälp vad jag har varit upptagen dem senaste dagarna!
Hade en underbar midsommar med min Amira och det har även ätits en hel del, därför var jag tvungen att komma i bättre vanor idag och en löptur. Härligt värre.

Har även pratat med min lilla Sofie ikväll igen, om en vecka är det London.
Har kommit fram till att jag inte ska vara så självkritisk, och det måste ändå vara en bra insikt. Samt att det är en otroligt smart och realistisk tonåring.
Dessutom blir det inget Kreta med Amira, vi ska åka om två år när jag har tagit studeten eftersom att vi båda har så mycket att göra nu. Kanske hittar jag på något annat, får se.
Hann även med att handla lite nytt till Norge, blev två tröjor från Peak, ett par gladiatorer (skor), gummisar och träningskläder. Tittade även på glasögon, hittade några snygga men har så svårt att bestämma mig. Mitt huvud är så smalt så ofta passar inte dem vanliga mig utan jag får ibland kolla på barn... Inget vidare snyggt med disney och katter.

Imorgon ska jag ha min första lediga dag sedan midsommarhelgen och det ska bli riktigt skönt. Ska bara ta det lugnt och förhoppningsvis kunna sola lite också. Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback