A trip to Turkey?

Fullspeckad helg eller vad säger ni? Det är nästan som man behöver vila ut efter helgen... Både igår och idag har jag kört bil, och jag gör framsteg måste jag säga. Att jag bara vågar köra i 90 förvånar mig själv. Varje gång. Men jag gör det, och träning ger färdighet.  Det bästa med att man måste (det är ju brottom..) är att man då kan bestämma sig för ett mål. Idag var det kära trollis och Amira som väntade. Finns nog ingen annan människa som kan få mig på så bra humör som min lilla Amira... Haha.  På överby var det turistmässa, och som de galna resefolk vi är så gick vi runt som jagade höns, man ska ju hinna allllllt.  Och säger jag bra, obligatoriskt, lunch på donken.

En annan grej jag har hunnit med i helgen är faktiskt att göra färdigt mitt svenska arbete, jippi!

Har ni haft en bra helg?
                  
Amira vid en av alla montrar                                            Mycket folk!


Kommentarer
Postat av: Amira

SHIT, vad het jag är! ;)

2009-01-26 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback