Nej, jag vill inte aka hem!

Forlat for valdigt dalig uppdatering, men eftersom att internett inte funkar hemma och att det ar svart att fa tag i en dator i skolan sa ar det lite svart.
Jag har haft en helt underbar tid och kommer sakna mitt underbara London en massa. Jag har traffat sa mycket nytt och harligt folk som jag verkligen kommer att halla kontakt med. Kanske kan jag tillock med hinna halsa pa Elise innan hon aker fran London i sommar.

I tisdags var vi pa Fantomen pa operan och den var jattebra, annorlunda men bra. Jag har mest sett musikaler forut och opera ar inte riktigt samma sak, men man vanjer sig. I onsdags var jag och Florencia i Camden och shoppade, hon kom hem med inte mindre an 4 (!) par skor, varav jag kom hem med ett par.... Indian inspirerade, likt Minetonkas. Sedan pa kvallen at vi mat allihopa tillsammans och drack vin. Igar tankte vi ga till en pub tillsammans och ata mat och dricka ol och vin sa vi tog underground till Piccadilly och gick sedan genom Soho och China town for att hitta en. Det roliga var att nar vi skulle in pa en pub i Soho sa borjade vakten stirra lite konstigt pa oss och fragade om vi hade varit dar forut, och vi svarade nej, och da fick vi reda pa att det var en gay club sa da skrattade vakten lite at oss... Det var ganska roligt for jag och Elise skrattade som galningar, haha. Tillslut blev det en italiensk restaurang dar jag at hemmagjord ravioli med ricotta och spenat. Jattegott! Till det drack vi alla vin uton Florencia som drack tva ol istallet.  Det var en riktigt riktigt trevlig kvall! Kommer jag att minnas lange.

Nu har jag redan slutat skolan, hade bara en lektion och sedan ska jag och Elise till Westfield och shoppa jarnet. Blir roligt! Och ikvall ska vi ut med en massa franska manniskor, min hjarna ar totalt installd pa franska, jag hor nasta mer franska an engelska, haha. Jag hoppas pa en rolig kvall.
Och imorgon har jag och Florencia bestamt att ga ut ocksa, precis innan jag aker. Jag vill ju inte hem! Jag kommer att sakna London, alla engelskman och inte minst alla mina kara vanner! Trodde inte att jag skulle sakna franska i borjan men ju mer jag tanker pa det ju mer kommer jag nog att sakna det..... Pa sondag morgon kommer en taxi och hamtar mig klockan 3 pa morgonen sa det blir riktigt tidigt. Mitt plan gar hem halv sju och jag maste ju checka in tva timmar innan, sedan blir det byte i Amsterdam och sedan hemma pa Landvetter.

Jag tror inte att det blir nagot mer inlagg innan jag aker hem, nu ska jag bara njuta av den korta tid jag har kvar! Alla harliga bilder och allt annat om London kommer ni att fa hora senare, promise!

Ha det bra!    Vet att manga borjade skolan igar, sa ha en bra dag i skolan idag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback