Tillbaka från paradiset

Igår kom jag hem. Från två av mitt livs bästa veckor. Det är svårt att föreställa sig att man inte ska till skolan idag och träffa alla elever, se kaoset i undergrounden som bara inträffar på måndag morgon. Ingen mera latte på Starbucks. Kan göra listan hur lång som helst med saker jag kommer att sakna otroligt. Framför allt alla mina härliga vänner.....

När jag kom hem igår hade jag inte sovit på 35 timmar så jag var liiite trött igår, men som alltid var dte svårt att komma i säng och det känna idag. Regält. Jag kommer att vara en vandrande zombie idag.... Så när jag kommer hem från skolan ska jag sova. Länge. Så jag får tyvärr medela att mer från London förmodligen kommer upp imorgon när jag förhoppningsvis är mig själv igen.

Dags att gå till tandläkaren....    Ha en bra måndag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Amira

Ååååh;) Vad skönt att du haft det så underbart<3!

Minnen man aldrig glömmer!! Bär med dig dom hela livet!! =)

Puss

2009-01-12 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback