Opera ikvall

Hej! Nu sitter jag i skolan igen. Idag har jag haft lektioner fram till 12 och sedan at vi lunch tillsammans, jag, Florencia och Maria. Sedan skulle jag springa och hamta vara biljetter tills ikvall, vi ska namligen pa Fantomen pa operan. Ska bli jatteskoj, hoppas den ar bra bara. Sjalvklart fastnade jag pa Urban Outfitterns och Selfridge &co ett tag... Oj vad mycket det finns att kopa, massor som man verkligen vill ha! Jag har inte borjat min shopping speciellt an, bara nagra smasaker har och dar men pa lordag sa ska det bli shopping sa det brinner i fotterna och i planboken... Jag har namligen spanat in vad jag ska kopa men sedan ska jag bara hitta nagot till alla dar hemma ocksa.
Jag hann med en svang runt SOHO och Buckingham Palace idag sa nu ar det avklarat. Kanns bra att man har hunnit med en del saker for tiden bara springer ivag. Jag vill ju inte hem! Jag vill stanna! Kan inte typ sverige brinna upp pa nagot konstigt och underligt satt som gor det omojligt att resa hem? Fast da ska alla nara och kara komma hit ocksa. Har jag stora krav? Sjalvklart!

Imorgon ar det skola vid nio som galler och sedan ska vi nog ut pa stan, jag och Florencia vill till Nothing Hill och Camden sa vi drar kanske dit.

Jag har insett att det inte kommer att bli mojligt att publicera bilder nu har i London eftersom att internett hos oss inte funkar och att jag i skolan inte kan ladda over bilderna. men sa fort jag kommer hem ska jag visa er alla bilder som jag har tagit och det ar en massa. Jag kommer aven att uppdatera mycket mer om allt som har hant har, speciellt nar man har fatt smalta det lite.

Hoppas alla har det bra!
Hej hop leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Golden L´s

we need back-up we sent you an e-mail on you're school adress. reed it and reply please, it self destryed in 10 seconds!

2009-01-08 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback