Onsdag

Ända sedan jag kom hem i söndags har jag haft en dunkande huvudvärk och samtidigt så dunkar det i öronen, jag vet inte hur jag ska beskriva det, men det är som när man flyger och det slår lock för öronen... Idag när jag vaknade var denna huvudvärken värre än vad den har varit tidigare så det blev sängen idag, få sova ut och förhoppningsvis slippa huvudvärken. Men som alltid när man behöver sova som mest får jag typ 10 sms på en gång från ett visst gäng i skolan. Så det var bara att gå upp. Nu har jag en massa saker att göra i skolan så tillsammans med min otroliga huvudvärk och ett antal alvedon ska jag försöka få något gjort. Det skulle inte förvåna mig om jag tuppade av med huvudet på tangentbordet. Nu blir det gröt och te.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha mina sms! :D

2009-01-14 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback