Onsdag igen

Jag har blivit smått beroende av AA, Andra Avenyn, och kan inte släppa den serien! Jag har inte kollat på den tidigare sässonger, men nu har jag insett vilket underbart program det är! Så spännande, synd att den bara sänder det en gång i veckan. Annars så var det ett litet besök på sjukhuset och en stund med morsan och A som förgyllde min dag igår. Sedan var jag så otroligt trött! Det är jag dock fortfarande så jag får se hur denna dag går... Fundrar seriöst på att åka hem och sova lite på lunchen. I eftermiddag ska jag göra mitt engelska prov eftersom att jag var sjuk förra veckan.
Det som har kännts så hemskt sedan jag kom hem från min semester är att jag har fått prioritera skolan mer än bloggen, och dte är ju självklart, men förut har jag hunnit med båda. Hoppas att det blir mindre snart så att jag kan sätta lite fart med denna!  

Har du som läsare någon åsikt eller vad du vill läsa om i bloggen? Komentera gärna!

Skolan kallar. I bakgrunden världens bästa Håkan....

Puss

Kommentarer
Postat av: Linus

säsong stavas det bara så du vet.. hahahaha

2009-01-28 @ 15:12:51
URL: http://linusfernow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback