Lördag

Godmorgon! Uppe tidigt... hatar det men vad kan man göra? Har massor att fixa och greja med så det är tvunget. Igår kväll satt jag hemma hos A och tittade till en början på Lets Dance, men sedan ficka jag inte ha min tv ifred för då tyckte andra halvan av rummet att vi skulle se På Spåret.
Protesterna var inte måttliga till en början men det var faktiskt ganska bra tillslut. Filip och Fredrik var med och dem var överraskande bra, dem mötte Göran och Zinat (har ingen aning om vilka dem är)     Jag måste bara få uttrycka min frustration över när jag såg Zinat, utsäkta men hon verkar fullständigt korkad. När dem var på en resa och skulle dra i stoppgrejen om dem vet vart dem är påväg, så började hon att skrika ut svaret, och det gjortde hon säkert fyra gånger innan hon fattade att hon var tvungen att stoppa för att få några poäng. Irriterande människa.
Sedan såg vi även Lets Dance det sista och jag hann som tur var se Isabella "Blondinbella" dansa. Tyckte att hon skötte det bra, men den som jag tyckte dansade allra bäst var Laila. Så snyggt!

Frukost time...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback