Känslosamma skor

Fick nyss höra en ganska rolig sak, min kära vän i Argentina, och jag pratade på msn och hur vi kom in på converce vet jag inte, iallafall trodde hon inte att det fanns i Sverige. Då säger hon att hon har ett par svarta converce som hon inte kan använda. jag undar ju såklart varför hon har köpt skor hon inte kan använda, och då förklarar hon att hennes ex hade ett par likadana och när dem gjorde slut så tog han med sig en av hennes. Så hemma hos henne finns en sko i 37 och en i 40. Varav 37 är hennes.
Vet killar att det med skor är så ordentligt kännsligt? Istället för att ta något annat eller göra något speciellt så ger man sig på skorna, för det är ju då helvetet brakar loss. Hade det varit jag som blev av med min sko på ett så brutalt sätt hade jag anmält honom för olaga frihetsberövande. På något sätt måste det då ändå gått upp för killar hur mycket skor betyder för oss tjejer. Killar slutar aldrig att förvåna en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback