Gott nytt år!

Hoppas alla hade en jättetrevlig nyårsafton! Själv hade jag jätteroligt, satt med fem härliga belgier och pratade och lyssnade på Red Hot Chilli Peppers, dock var det mest dem som pratade eftersom att dem allihopa satt å prata franska och det fattade jag ju inget av men... Roligt var det!  Sedan tog vi bussen till stan men de var så mycket folk så jag tog en taxi hem. Gott nytt år på er allihopa!

Idag ska jag nog ge mig ut på stan lite tror jag, inga affärer är öppna men jag ska se om jag kanske kan strosa lite i Hyde Park eller gå till Chaina Town... Får se helt enkelt. Man har alltid att göra i denna staden det kan jag lova.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg du har! Riktigt kul att läsa, plus att få se mer av London!



Puss & kram!

2009-01-02 @ 16:39:08
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback