Fredag

Jag glömde visst bort att uppdatera igårkväll, men den kvällen och eftermiddag för den delen var inget vidare. Huvudet var fortfarande som en tegelsten, en massa arbeten avhandlades bla ett miljöarbete, fick en snabbvisit av vän på dåligt humör och kollade på Criminal Minds. Åh vad jag gillar kriminalsaker, speciellt Criminal Minds och CSI ( då ska det vara NYC eller Miami, inget annat).

Huvudet är bättre idag, så jag ska dra mig till skolan. Fortfarande snö, vilket innebär att jag inte ska ta cykeln. Det har jag lärt mig nu. Det roliga för dagen är att vi ska få reda på betygen på våra uppsatser och även få slutbetyget i Naturkunskap. Jippi!

Ha en bra dag så hörs vi senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback