Det kokar och bubblar med ideer

Eftersom att jag inte har hunnit med bloggen på länge har jag så mycket i mig som jag bara vill få ut, det är ju därför jag har bloggen. För att kunna skriva av mig och förhoppningsvis inspirera andra.  Just nu känner jag mig som en kokande kitel som inte vet vart jag ska börja. Som ni säkert vet så har min upplevelse i London varit kanon, men jag känner mig fortfarande lite nere av att åka därifrån, trotts att jag vet att det är mycket roligt som händer här i vår. Man ska sluta när man är på topp som Nathalie sa till mig i lördags kväll. Kanske är det så? Iallafall kommer man att bära med sig det hela livet.
Hela den här resan har varit så mycket mer än bara en resa för skojs skull, den har satt mycket inom mig på prov och jag har utvecklats enormt. Jag har samlat stor styrka inom mig och är otroligt stolt att jag klarade av det och att det desutom gick så bra. Jag ser framtiden med andra ögon nu. Det kanske låter helt crazy, men det är faktiskt sant. Framtiden är min, och din, glöm inte det!

Nu i eftermiddag ska jag försöka få lite gjort, har så mycket som ska göras i skolan så det är bara att sätta fart.

Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback