Det bästa är att använda fötterna

Har inte kunnat blogga för att internett har krånglat och det har inte gått att ladda upp bilder... Suck. Man blir så irriterad på sånt.
Jag har haft ännu en underbar dag i London och den avsluatdes till och med av lite duggregn. Haha, nu börjar det likna England.  När regnet kommer vet man att det är England man är i.

Jag hade bara en lektion idag och där pratade vi om filmer, lite för basic nivå måste jag säga. Visst får man använda språket men jag vill ju lära mig mer. Okej, om jag ska vara ärlig hade jag en till, men det var iLab och då sitter man vid datorerna och jobbar så då drog jag med mitt dåliga samvete. Fy, fy, inte strunta i lektioner va?!   Men jag orkade verkligen och så har jag dratt på mig värsta förkylningen så det blev raka vägen till Boots och inskaffande av diverse preparat.  
Jag måste säga att jag har hunnit med ganska mycket idag, en stoor sväng på stan och kollat i en massa affärer, Piccadily Circus, Soho, covernt garden marknaden... Jag valde att använda fötterna som transportmedel och man ser ju så mycket mer då!  Jag hade ingen aning om att jag var påväg till Piccadily, jag bara kom dit haha.

Nu sitter jag här hemma i lägenheten och ska snart sova tror jag eftersom att jag både känner mig sjuk och ska upp tidigt imorgon, då bär det av mot Oxford.

Vi hörs!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback