Sibylla rocks!

Hejsan!
Har idag varit på stan med morsan, vi fikade lite tillsammans med morfar och sedan åt vi lunch ihop. Min lyllos till syrra åkte till Norge för att åka skidor idag... Skidor vore inte fel.
Hittade faktiskt lite på stan idag, ett par Miss Sixty jeans som fick följa med hem och ett vitt vanligt linne. Hittade även ett litet annorlunda skärp som också får trängas i garderoben.

Träffade en kompis för en stund sedan för lite mat på Sibylla :) Love Sibylla. Dem är inte lika flötiga och lika förutsägbara som Donken, deras mat smakar lite mindre löpande band. Att man får vänta lite medans dem gör hamburgaren tycker jag inte gör något alls. Som så olaglig som jag alltid är så brukar jag fylla på drickan minst 2 gånger om det går... Haha. Men det är det många som gör, så jag tänker inte skämmas för det. Jag tycker det borde ingå för dem kan ändå inte kontrolera det. Tacka vet jag Ikea.  När jag jobbade på Donken så fanns det killgäng som satt mååånga timmar och fyllde på dricka X antal gånger... Det var lite roligt för jag hade koll på det hela tiden och när man tittade på killarna, dem var väl sådär 13-14 år, så var det ingen av dem som vågade möta min blick. Kanske var dem rädda att jag skulle skvallra för mamsen?! Haha... Sådant lättar upp jobbet. :P

Nu ska det bli skönt med en tvkväll, igår var jag så trött att jag inte enbs orkade vara vaken vid tv:n.
 Schlager here I come!



Såhär ser mina nya vänner ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback