Hur ska helgen bli nu då?

Hejsvejs!
Blev ingen tidigt uppdatering i morse, hade brottom redan innan och så ser jag att det är världens snö kaos utanför och det gör inte det hela bättre. Att promenera i snöoväder är inget jag skulle rekomendera. Vi hade som tur var bara två lektioner idag varav den ena är arbetspass.
Vi har i svenskan sett på en film, Lida, det var inte en film jag hade hört talas om tidigare men den var helt okej faktiskt. Skulle gissa att den är ifrån -95 eller något så den är ganska gammal.

Hela min helg var ju planerad med min lilla friend... Men sedan kunde hon inte komma tydligen, och vet inte varför eftersom att hon inte går att få tag på, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då... Det blir så när man har planerat sin helg in i minsta detalj och sedan så ändras det i sista minuten. Kanske ska dra på bio helt ensam ikväll och tycka synd om mig själv? Eller kanske inte. Vill så gärna se den nya "Valkyria" med  Tompan... Får väl se.

Har föresten fått Photoshop av min kära vänn så nu ska det försöka bli lite fart med colage :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback