En folkets man

Ingen har väl missat den kungliga förlovningen som offentlig gjordes igår?
Historiskt kallar många det, äkta kärlek säger jag.
Har man väntat i sju år med att få gifta sig och stått vid varnadras sida hela tiden så är det banne mig kärlek.
Jag satt bänkad framför den direkt sända presskonferencen och man kunde riktigt se hur det glittrade i deras ögon. Att hon valde an man av folket tror jag kommer ha stor betydelse längre fram, glappet mellan vanliga människor och kungligheter blir förmodligen smalare. Sedan har vi äntligen fått ett bevis på att kärlek inte har några gränser och att kärleken här har segrat, oberoende på satus och bakgrund.                   


Hur söta är dem inte tillsammans?!

Kommentarer
Postat av: anna

vadå väntat 7 år ? knappast så att victoria och daniel fått bestäma när de skulle gifta sig. allt går igenom kungen och hovet. hade dom fått välja hadde detta skett mcycket tidigare.

2009-03-01 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback