Effektiv dag

Har faktiskt fått ganska mycket gjort idag, känns väldigt skönt. Hunnit umgås med mamma, gjort engelskan, städat hemma hos mig och handlat mat.
Jag måste säga att jag tycker det är riktigt roligt att handla mat, det har jag aldrig tyckt innan men nu kan jag gå i timmar i mataffären. I bara fruktdisken kan man spendera åtskiljliga minuter. Tänk att det finns så mycket att välja på, samma produkter men olika märken. Smakar dem olika tro? Eller ska man köpa det billigaste? Sådant funderar jag ofta på och därför går jag runt och letar en hel del. För mig är det rena himelriket att få bestämma vad jag vill äta själv, man slipper den där äckliga köttgrytan och levern...
 Det som är ganska roligt är att alla som följer med mig och handlar mat börjar bli lite smått uttråkade och irriterade, undra varför?!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det tv ikväll.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback