090217

Godmorgon!
Vad jag är trött! Jag måste nog seriöst försöka att lägga mig tidigare..
Hade en väldigt rolig kväll igår med ganska mycket flum och två vänner på besök. Sedan hann jag även med en liten promenad ute i kylan, det är inte nådigt kallt! Kan tänka mig att det är lika kallt idag så nu blir det nog dunjackan. Hemskt att säga dunjacka by the way, men jag kan försvara mig med att den är några år (sådär 3) gammal om det nu skulle hjälpa. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte det var annorlunda då, om Everest har dun som var plockat ifrån levande fåglar hade dem det säkert tidigare med.

Dagens planer är skola fram till halv ett, där ett engelska prov ska göras (jag är jättenervös inför detta för jag vet inte om jag fixar det, kan bara hoppas). När jag kommer hem blir det förmodligen, eller måste bli, plugg. Ikväll ska jag iväg till friskis. Låter som en helt okej dag i min värld!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback