090215

Godmorgon!

Nu har nästan halva februari gått, snart är det mars... Underbart härligt, och vad fort tiden går. Det känns som om denna vår bara kommer att springa iväg. Men jag känner på mig att den kommer att bli rolig, en av dem bästa vårarna i mitt liv.

Såg ni melodifestivalen igår? Jag tyckte att Lili och Sussie var jättebra, synd att dem inte gick vidare. Dock håller jag inte med A om att Måns sög, han var faktiskt riktigt bra. Startfältet var mycket bättre denna vecka än förra måste jag medge. Och snälla Amy Diamond, du är bara ett år yngre än mig men ser ut som en 12-åring. Du har en röst som en ängel men hur kan man klä sig? Du har inte funderat på att växa upp och börja med pumps, läppglans och kort kjol?! Bara ett tips. Det är bara och kontakta mig om du vill ha hjälp Amy.

Idag måste jag sätta lite mer fart med plugget, har engelka, spanska, geografi och historia närmaste veckorna... Bara att börja.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback