090212

Hej på er!
Hur mår ni? Jag mår bara bra, uppe med tuppen dessutom.
Vilken galet stressig dag jag hade igår! När jag vaknade så bar det direkt iväg till min kära vän för att se på film, blev dock kvar där tills fyra. Väl hemma var det lite snabbt plugg och lite mail som skulle ordnas. Vid sex kom mor och hämtade mig, vi hade familjekväll igår med scones och film. Mmmm! Jag älskar scones, speciellt mammas. Sedan lite äpplepaj på det.  Vi hade hyrt den andra Arn filmen som jag inte hade sett, och den var riktigt bra. Ska dock inte säga något om vad som händer för då antar jag att ni som vill se den blir väldigt besvikna. Men se den säger jag bara!

Idag sitter jag fortfarande hemma hos mor och ska stanna här tills i eftermiddag när hon kommer hem från jobbet. Det är ju mitt ute i skogen som kära Amira alltid kallar det... Om jag ska hem låter det alltid såhär; Ska du hem till skogen eller? :P Haha.  På måndag har jag sånt där jätteroligt verbprov i engelska , unreagular verbs... Så så roligt. Dem är ju inte få heller, men jag hoppas att jag inte kuggar de. 
Något av det bästa med att vakna här hemma är en mor som har ordnat frukost. Här känns det som att det alltid finns en stor frukostbuffe att välja på. Tre-fyra olika bröd, mjölk, youghurt, musli, flingor, ägg, en massa pålägg, frukt, grönsaker, kaffe och teer. Svårt att välja bara, man vill ju ha allt på en gång, hehe. Idag blev det min favorit som jag inte har ätit på länge, smörgås med ost och marmelad och youghurt med flingor.

Ha en bra dag så hörs vi lite senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Amira

Mmmmmm vad gott!!! :)

2009-02-12 @ 14:13:58
URL: http://amira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback