Vilken dag!

Det har varit en väldigt rolig dag idag måste jag säga. Vi har haft mycket lektioner men det har varit roliga sådanna vilket är tur, historia, samhällskunskap, you name it.  Vilket väder vi har idag! Jag trodde inte alls att det skulle vara så mycket snö som det var när jag gick hem, imorse så cyklade jag till skolan utan problem men det var helt omöjligt att ta cykeln hem så jag fick snällt gå. Det värsta är bara när man får all snö i ansiktet och mascaran sitter nere vid hakan, inte så roligt kanske. Just nu känns det som man bara vill kura in sig i en filt med en stor kopp te framför sig och inte behöva gå ut mer på hela kvällen men så kommer det förmodligen inte bli.
Haha, min klass är ju bara underbar... Och dem försöker ju inte att göra skoldagen värre för mig hela tiden, nej nej, dem bara tycker att jag ska byta klass och sluta vara så jobbig haha... Ni vet vilka ni är, och jag gillar er med, haha.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, den står i ugnen för tillfället, idag blir det ungsrostade rotsaker och en köttbit...  Sedan väntar nog lite plugg och sedan ska jag äntligen se till att ordna en sak här på bloggen som jag skulle ha fixat förra vecka. Mer om det då!


Såhär skulle jag vilja gå klädd idag...True religion jeansen är såå snygga, här på disneystjärnan Selena Gomez,
bild posh24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback