Torsdag

Fastnade framför kvällsöppet med Ekdal igår, och det känns nu kan jag säga... Allas vår bloggdrottning, Isabella Löwengrip, var med och pratade om manlig fåfänga. Dock fick hon inte komma till tals särskilt mycket. I studion fanns även nyopererade killar som jobbade på något modemagasin för killar och dem var självklart för manlig fåfänga, vilket även Isabella var, Jag blev ganska imponerad av Erik Hörstadius som diskuterade emot, väldigt duktig journalist som vågade gå in i debaten, dock sjönk nivån ganska mycket när modetidnings killarna började att diskutera hans vikt som ett argument för fåfänga. Det gav en obehaglig stämning, och jag tycker att det var ganska fräkt att hoppa på honom så, men han svarade bra tillbaka.  Jag håller med båda sidor, visst är det roligt med killar som bryr sig om sitt utseende, och varför skulle dem inte det? Ingen i vår ålder vill väl ha en kille som stinker svett, som Isabella påpekade. Sedan tycker jag att all utseende fixering kan användas på fel sätt, när det slutar att bli ett intresse och övergår till ett beroende eller besatthet tycker jag att man borde se upp. Det gäller både kvinnor och män.

Nu ska jag skynda mig till skolan, idag är det historiaprov som gäller, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anmol

sv: haha okeej. gå in på min blogg och ner till länkar och tryck följ min bloggkoll och tryck på pluset säg sedan till mig då gör jag samma sak för dig ;)

2008-11-20 @ 07:59:04
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Vi säljer billigt och 2 kr från varje sålt armband kommer vi skänka till röda korset. Hjälp oss att hjälpa röda korset!

2008-11-20 @ 09:42:55
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: anki

hejsan! :)

hoppas du får en bra dag :)

2008-11-20 @ 09:59:51
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: Anmol

sv: vad bra, lägger till dig nu då :)

2008-11-20 @ 17:56:09
URL: http://anmols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback