Torsdag

Hej på er! Och godmorgon förresten. Ska som vanligt sknda mig till skolan. Idag är det svenska,engelska, samhällskunskap, idrott och historia som gäller. Puh!  På samhällskunskapen ska vi dra igång ett roligt projekt som handlar om EU, jag och min gupp ska nämligen presentera det i form av film... Blir spännande att se vad det kan bli.

Jättesöta och gulliga Amy Von Sydow som läser till läkare i Göteborg ( och är syster till Ebba Von Sydow) samtidigt som hon är mamma till ett sött litet busfrö och bor med sin man i USA är ju även bloggare på Veckorevyn.com. Hon var inne på min blogg igår, det uppskattades enormt!  Kika gärna in på hennes blogg, den är helt fantastisk.

Ha nu en riktigt bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback