Tisdag

Snön ligger tätt utanför förnstret, det är alldeles iskallt och vinden är kraftig. Äkta svensk vinter. Just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen och stanna där resten av dagen. Jag är så trött att jag snart somnar stående, men man har väl bara sig själv att skylla. På morgonen när man är sååå trött lovar man sig att lägga sig tidigt nästa kväll, men det blir ju sällan så konstigt nog. Man känner sig inte trött när man väl är uppe och det finns så mycket man vill se på tv och så, men nu måste jag nog få ordning på sovvanorna så jag kan vara lite piggare på dagarna. Är det någon som har något tips på hur man kommer i säng tidigare?
Sedan ska jag ha utvecklingssamtal idag, man är alltid lite smått nervös inför det men det brukar ju sluta bra.
Ha en trevlig tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback