Kvällen igår..

Det var en mycket rolig kväll igår,  började den hemma hos Julia där vi dök ner i en stor låda av glitter och glamour som vi skulle använda till utklädnaden. Tänk om man kunde ha en sådan låda hemma! Sedan bar det av hem till mig där mysiga vänner kom förbi med sina vänner, de är underligt så mycket härligt folk det finns. Sedan drog dem vidare till parketten och jag väntade på mina vänner. Dock blev det inte så mycket av parketten, för när vi kom dit så hade jag glömt mina pengar... Det är verkligen Estela i ett nötskal kan jag säga. Men kvällen blev lyckad iallafall :p 

Gick upp tidigt för att gå på stan med en kompis, men sedan så blev det ändrade planer. Undra vad man ska greja med idag då... Är i vansinnigt behov av en riktigt slappardag, ni vet bara ligga i soffan och kolla på filmer och dåliga tv-repriser. Fast egentligen borde man plugga lite, men det kan man ju göra senare, eller hur?!

Nu börjar jag bli riktigt hungrig, får nog springa ner till affären och köpa frukost.

Kramar


En låda som man bara vill dyka ner i...




Lite folk från min lägenhet...   (som vill vara annonyma)

Kommentarer
Postat av: Hajrije Marina

hehehe glömde du din plånbok hemma? :) vilka är dem anonyma vännerna på bilden?

2008-11-15 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback