Äntligen hemma...

Förlåt för dålig uppdatering! Dagen har inte riktigt blivit som jag tänkte mig. Tanken var en lugn kväll med läxor och House, men sedan kom jag på att de vore mysigt att åka pulka (ja, man kan ju åka pulka fast att man är 17!) och tänkte dra med mig A, men i ett mess fick jag då reda på att hon ligger på sjukhuset... Hon hade tydligen legat där ända sedan i söndags, dålig komunikation mabye?  Så min kväll spenderades alltså på sjukhuset tillsamans med A. Men trevligt det hade vi, tittade både på OTH ( en gammal klassiker som A följer slaviskt) och Andra Avenyn. Sedan råkade jag av en tillfärllighet ha med min dator och då blev jag populär kan jag säga. Jag känner ingen annan människa som är så drogad av sin dator, så hur hon har klarat sig dem andra dagarna utan är ju ett mysterium.  Hon berättade en lite rolig sak, en sköterska sa först att hon förmodligen inte fick äta igår (problem med magen) och sedan kommer det in en annan efter och bara "varsegod här får du mat"... Sedan kom den andra igen och sa att hon då inte fick ta té eller kaffe efter maten (vilket hon heller inte ville ha) och sedan kommer samma sköterska som kom med maten och säger "Vill du ha kaffe eller té?" Haha... Det är bra komunikation dem har sinsemellan.
Förresten hann jag även med en luch på donken idag, gillad ceasarsallad, mumma!


Vet ni vad? Jag kom och tänka på en sak när jag nyss cyklade hem, det är när man gör oplanerade saker som man egentligen inte hinner men som är roliga som ger livskvalité. Vad vore livet utan alla spontana saker man gör varje dag?

Kramar, nu ska jag zzzzova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback