Allt är bra!

Just nu känns allt så himla bra! Lycklig, tillfreds... Jag vet inte vad man ska kalla det, men jag mår bra. Det var länge sedan det känndes såhär bra, men kanske är det nu det vänder? Det kanske är nu livet börjar... Igår natt satt jag uppe några timmar och fundrade tillbaka, man kan inte förtränga allt gamalt och tro att det ska gå över, nä man måste våga möta det och acceptera att leva med sig själv igen. Jag fick det förklarat för mig att det som är som ett stort svart hål, där man inte minns något, är sådant som man inte vågar att minnas. Det har jag nu bestämmt mig för att möta. Jag ska möta det svarta hålet igen och våga minnas. Inget blir bättre av att förtränga, det är bättre att återupplkeva det hela och kunna lägga det bakom sig. Just nu sitter jag här med en burk pepparkaor vid sidan... Det är nog det godaste jag vet, pepparkaor. Tänk för tre år sedan... Tänk att man idag kan trycka i sig ett antal utan ångest. Utan att behöva gå ut och springa tre mil efteråt. Att få leva livet igen. Det har jag saknat, men nu är jag tillbaka och med mer kraft än någonsinn!

Och tack till er alla mina fina vänner och min fina familj....


Nu är min uppsats nästan klar, den kommer nog vara klar tills ikväll innan Wallander....

Puss på er alla som läser, jag uppskattar det enormt!!!

Kommentarer
Postat av: Hajrije Marina

Det här inlägget var bra:)

2008-11-30 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback