Fyndat

Vad mycket folk det var idag på Överby, massor! Alla affärer hade rea, några mer eller mindre. Den jag tyckte reade gansak bra var JC och Gina Tricot men H&M reade väldigt lamt (några få stänger med gamla plagg, och stoora skyltar med sale, nja...)
Det blev den vanliga lunchen på donken, tradition med Amira ser ni. Fast idag blev det Mc Chicken med fullkornsbröd, den är riktigt god. Eftersom att jag själv har jobbat på donken vet man ju hur allt går till och man har även mer förståelse för dem som jobbar, man vet själv hur stressigt och lätt det är att göra fel.
Nu ska jag, mamma och syrran ha myskväll, vi ska kolla på Titanic, äta aprikoser och dricka cola. En av mina favoritfilmer, kan inte låta bli att fälla en tår varje gång när skeppet delar sig på mitten... Hemskt, men en underbar kärlek.

Detta fick jag iallafall med mig hem:

Ett par nya jeans från JC, Replay 700 kr, linne fr JC 100 kr, Stickad tjock tröja Gina Tricot 99 kr, lila klänning med spets Gina Tricot 74 kr, jeanskjol JC 150 kr och väska H&M 198 kr. Allt på rea utom väskan, lyckade köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback