Myskväll

Har haft en jätterolig kväll med kära vänner. Dock kom inte en av dem utan att vi visst varför, så därför blev vi lite smått oroliga, kan man inte få tag på en person blir man orolig i dagens samhälle. Vi såg sedan på film, det blev 13 snart 30 som är en av mina favoriter har sett den ett antal gånger. En hel drös med clementiner och tomtechoklad senare så var F tvungen att åka, och vi andra tre satt kvar och roade oss bla med att fånga Fruxo i munnen, gick sådär måste jag säga. Senare var vi bara två kvar, och då tog vi oss en sväng till donken, åkte lite skridskor på bandyplanen och gick en riktigt spökig runda ut till fyren. Det var hemskt, jag var verkligen livrädd! En riktigt rolig kväll trotts allt!

Nu ska det sovas....
       
Min lägenhet, glass med pommes, tomtebloss, gumma vid Falbygdens ost.
.

Mumsit med ostkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback