Ut med det gamla, in med det nya

Sitter här och rensar min dator. Det är något man aldrig hinner med, eller rättare sagt inte tar sig tid till. Vad mycket skräp och gamla bilder jag hittade nu, och vilken oordning!  Ny kamera och nya fina bilder ska härdan efter innebära ordning. Jag sitter och klurar på om jag ska avinstalera The Sims 2, för jag har egentligen inte spelat det en enda gång på min dator eftersom att jag inte har skivorna hos mig, men samtidigt är det ju så roligt att ha... Det är svårt att slita sig ifrån något man älskar... Den får stanna. Punkt slut.


Från Gamla stan i Stockholm, juni 2008

Hittade den här bilden i högarna, och känner knappt igen mig själv. Nu märker jag hur mycket man själv kan göra åt sig själv. Man måste ta tag i sitt liv och fundera på hur man lever. Denna är från i början på sommaren och jag är idag nästan 25 kg smalare än vad jag var då, och det är jag riktigt stolt över!  Desutom ser ni tandställningen?


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej och tack!

Ja alltså, London är ju sjukt stort med en massa saker att göra.

PRIMARK är en given affär att gå till, ligger på Oxford Street. Där köper man skitsnygga skor för £8 (ca 100 kr) och tröjor för samma pris. En riktigt billig affär.

Nybyggda shoppingcentret Westfield är också helt grymt!

Söker du second hand är Camden stället du ska titta på.



Bra att åka till London över nyår, då har januarireorna satt i gång på riktigt!!

kram

2008-12-22 @ 00:46:33
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback