Trött med stort T

Jag måste verkligen sova, är verkligen jättetrött. Jag har alltid varit den som har sovit en massa, sena nätter har aldrig riktigt varit min grej. Idag har jag varit ute på en lång och härlig powerwalk, det är skönt att ibland avlasta benen och inte alltid löpträna. Jag är en riktig tänkare, jag tänker och annalyserar allt jag gör och ska göra. Det kan ibland hindra mig från att göra helt spontana saker, men jag tror att jag har blivit bättre på det. Man får helt enkelt inte vara så hård mot sig själv och gör man fel eller något som man ångrar så måste man förlåta sig själv, det kan vara svårt ibland, men det är bara att öva. 
Jag gick även förbi kyrkogården och tände ett ljus. Jag tycker det är så mysigt på kyrkogården, speciellt på vintern när alla ljus är tända. På något vis känner jag mig trygg där. Känner mig hemma, vet inte varför men det bara känns så. Nu väntar boken på mig i sängen, så jag ska väl borsta gaddarna och sova. Godnatt på er!     Puss


Titta vad jag hittade ute, ser ni vad den heter?!

Kommentarer
Postat av: illegal människa.

jag tror det är en ford va?

2008-12-04 @ 11:05:44
Postat av: Estela

Haha, ja det är det faktiskt!

2008-12-04 @ 11:28:07
URL: http://estela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback